چه چیزی مرد را در یک رابطه نگه می دارد؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 276
:: بازدید سال : 618
:: بازدید کلی : 1104

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چه چیزی مرد را در یک رابطه نگه می دارد؟
پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت 1:55 | بازدید : 280 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چه چیزی مرد را در یک رابطه نگه می دارد؟


رابطه سالم گاهی اوقات برای مرد از زن مهمتر است. این مکان جایی است که می توانید احساسات را به اشتراک بگذارید ، که شاید نتوانید در مورد آن با دیگران صحبت کنید. نحوه ساخت جامعه ما به زنان این فرصت را می دهد تا با دوست دختر خود رابطه برقرار کنند ، با هم باز گفتگو کنند و در صورت نیاز از یکدیگر کمک بخواهند. از طرف دیگر ، مردان عادت ندارند که با دوستان خود چنین گفتگو کنند.

هنگامی که یک مرد در یک رابطه است ، نسبت به زمانی که در یک رابطه نیست ، کاملاً متفاوت عمل می کند ، در حالی که زن کم و بیش یکسان است. او احساس می کند که بخشی از یک کل است و با اشتهای بیشتری کار می کند ، انتظار دارد که شب را با شخص دیگری ملاقات کند. و در اینجا منظورم کسی نیست که بخاطر سکس باشم بلکه کسی هستم که او را خیلی بیشتر آشنا می کند. کسی که او را برای آنچه هست انتخاب کرده است ، که اعتماد به نفس زیادی به او می دهد. کار او می تواند دردناک ، کسل کننده یا خسته کننده باشد. ممکن است محیط کار او را خوشحال نکند. اضطراب و خواسته های رقابت بعضی اوقات می تواند او را به سمت شرایط حاشیه سوق دهد. با این وجود ، مردی وجود دارد که در پایان این روز دشوار منتظر او خواهد بود و او را با عشق و درک پر می کند. انسان خودش وجود دارد و این درمانی است برای هر مشکلی که او در زندگی روزمره با آن روبرو است. بسیاری از مردان موفقیت خود را مدیون این واقعیت هستند که شریک زندگی دارند که به آنچه اتفاق می افتد اهمیت می دهد و به آنها در حل مشکلات کوچک یا بزرگ کمک می کند. این نوع مراقبت تعادل و ثبات را در اختیار آنها قرار می دهد.

 

البته ، رابطه جنسی نیز نقش بزرگی دارد ، گرچه این چیزی نیست که در نهایت برنده یک مرد شود. رابطه جنسی او ضروری است (و به هر حال ، برای او چه کسی نیست!) ، بنابراین وقتی رابطه او به او سکس لذت بخش می دهد ، بسیار خوشحال است ، در حالی که وقتی رابطه جنسی رضایت بخش نیست ، او به شدت عصبی می شود. او دوست دارد بداند که شریک زندگی او را جنسی می داند. هر دو شریک وقتی بخش جنسی یک رابطه راضی کننده هستند خوشحال می شوند. البته مفهوم "رضایت بخش" می تواند به معنای چیزهای مختلف برای هر دو شریک باشد. با این حال ، بیشتر مردان به احساس دوست داشتن ، پذیرفتن توسط شریک زندگی خود ، تحسین ، و شناختن آنها کمک می شوند. بدون آن آنها نمی توانند کار کنند.

آنچه باعث خوشحالی مردان میشود

چالش هایی که ناشی از یک رابطه است ، در بین مردان بسیار محبوب است. او می داند که باید برای آنها کار کند تا بتواند رابطه ای را که به شدت مورد نیازش است تقویت کند. این باعث می شود او از نظر روشمندی ، هدفمندتری کار کند و البته این قدرت را به وی می دهد تا خواسته های رقابتی که در جامعه ما حاکم است را برآورده سازد. اگر رابطه‌اش او را پر کند و او را راضی کند ، نه تنها اهمیتی ندارد که در اینجا و آنجا مصرف شود ... بلکه در عوض از صحبت با اطرافیانش درباره خانواده خود لذت می برد ، به او می بالد و احساس غرور می کند.


نکته دیگر که انسان را به سمت ایجاد رابطه سوق می دهد این واقعیت است که از طریق این روند او می تواند مرد دیگری را خوشحال کند. او با دانستن اینکه می تواند این کار را انجام دهد ، احساس زیبایی در درون دارد. اینکه بتواند کسی را از مشکلات خود خارج کند و او را خوشحال کند و در آرامش یکی از زیباترین احساساتی است که یک مرد می تواند احساس کند. او احساس می کند که او شایسته است ، آنها او را دوست دارند و بنابراین او فرصت دارد تا آنچه را که احساس می کند بیرونی کند. این نوع احساس به هیچ وجه امکان پذیر نیست و به او در همه جوانب زندگی اش کمک می کند به همین دلیل بسیاری از مردان وقتی فکر می کنند که نمی توانند شریک زندگی خود را برآورده یا نیازهایشان را برآورده کنند ، شکسته می شوند. از اگر آنها نتوانند کسی را خوشحال کنند ،

یک رابطه سالم برای هر دو شریک ارزشمند است. هر مردی باید شخص دیگری را پیدا کند که باعث شود احساس امنیت کند ، که کسی از او مراقبت کند ، بنابراین مرد به دنبال زنی می رود که به نظر او بهترین برای او باشد و در عین حال آن را در اطراف خود نشان دهد. وقتی احساس می کند همسرش از او خوشحال است ، بیشتر از روابط خود قدردانی می کند و اگر عشق او را احساس کند ، چه چیز دیگری می تواند برای او جالب تر باشد؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: